Suksessen fortsetter - vi søker 5 nye medarbeidere til en spennende mediesatsing

HTX er HealthTalk sitt innholdsbyrå. Vi skal være det ledende innholdsbyrået i Norge innen helse som skaper effekt for våre kunder ved kvalitetsinnhold. Vi skaper innhold for legemiddelindustri og andre helseaktører som er viktig for helsepersonell og beslutningstakere. Gjennom kvalitet, kreativitet og spredning gir vi våre kunder høy effekt.

 

I samarbeid med utvalgte annonsører utvikler HTX innhold som publiseres på HealthTalks plattformer. Vi tror at merkevarer kan fortelle spennende historier, men at de trenger dyktige og kreative historiefortellere med sterke distribusjonsmuligheter.

 

Innholdet vi produserer merkes tydelig så leseren klart kan oppfatte at det er betalt for og produsert i samarbeid med annonsør. Journalistene i HealthTalk og redaksjonen har ingen rolle i produksjonen og publiseringen av dette innholdet.

 

HTX er nyskapende innen innholdsmarkedsføring i helsebransjen. Det kombinert med distribusjonsmulighetene til HealthTalk, gjør at vi kan tilby kundene noe helt overlegent og unikt, sier leder i HTX, Kjeld Anderssen.

 

Korona pandemien gjorde at helsebransjen har satset mer på digital kommunikasjon - Vi så at kundene våre hadde et stort behov for smarte innholdskonsepter tilpasset deres nye hverdag. Dette leverte vi godt på, og det er en av grunnen til at vi har skapt et godt fundament for videre vekst. I HTX er vi heldige som får anledning til å jobbe med mange av de sterkeste merkevarene innen helse- og legemidler, sier Anderssen.

 

Hvis vi skal vokse videre, er vi nødt til å få inn enda flere flinke folk. Nå satser vi ytterligere og ønsker å ansette 5 nye ressurser. Det avgjørende at vi klarer å rekruttere de beste folkene, sier han.

Bli med oss!

GettyImages-1208953335_edited_edited.jpg

Digital Innholdsprodusent

HTX leter etter visuelt sterke, digitale, kreative og selvdrevne innholdsprodusenter, med teft for å finne de beste løsningene for kundene våre. Vi søker en Digital Innholdsprodusent som også har video-kompetanse og gjerne sosiale medier- kompetanse

GettyImages-1283488555 (1)_edited.jpg

Kommersiell Rådgiver

Har du lyst til å prøve deg i en nøkkelrolle som vil være vesentlig for å skape videre vekst i HTX? Her vil du jobbe i skjæringspunktet mellom innhold, salg og rådgivning – mot norges ledende helseaktører.

GettyImages-1213781338_edited.jpg

Digital Designer/ Motion Graphics

HTX er nå på jakt etter en motivert og dyktig designer, som brenner for å skape eksepsjonelle brukeropplevelser. Som designer i HTX vil du være en nøkkelperson i vårt tech-team med ansvar for å løfte og forbedre HTXs innholdsprodukter, og finne nye måter å hjelpe våre kunder på.

GettyImages-1161365170_edited.jpg

Digital Markedsfører

Som Digital Markedsfører i HTX vil du være ansvarlig for å bidra til økt synlighet, konvertering og leads gjennom planlagte markedsaktiviteter for våre kunder. I denne rollen får du en fantastisk mulighet til å ta ansvar for våre kunders synlighet samt utvikle faglig ekspertise innen innholdsmarkedsføring og digital kommunikasjon. En viktig del av jobben er å være med å utvikle nye ideéer og konsepter for våre kunder.

GettyImages-1223789411_edited.jpg

Dataanalytiker

Du blir hovedansvarlig for å sikre best mulig utnyttelse av data på tvers av plattformer, slik at vi kan skape og bevise effekt for våre kunder. Du blir en nøkkelperson i vårt tech-team, sammen med designer, utvikler og kunderådgivere. Tech-teamet er ansvarlig for å løfte og forbedre HTXs innholdsprodukter, og finne nye måter å hjelpe våre kunder på. Sammen med utviklerne jobber du med vedlikehold og utvikling av vår datastruktur og tracking, og du sikrer at våre data blir visualisert og tilgjengeliggjort på en enkel måte.