Suksessen fortsetter - vi søker 5 nye medarbeidere til en spennende mediesatsing
HTX er HealthTalk sitt innholdsbyrå. Vi skal være det ledende innholdsbyrået i Norge innen helse som skaper effekt for våre kunder ved kvalitetsinnhold. Vi skaper innhold for legemiddelindustri og andre helseaktører som er viktig for helsepersonell og beslutningstakere. Gjennom kvalitet, kreativitet og spredning gir vi våre kunder høy effekt.
I samarbeid med utvalgte annonsører utvikler HTX innhold som publiseres på HealthTalks plattformer. Vi tror at merkevarer kan fortelle spennende historier, men at de trenger dyktige og kreative historiefortellere med sterke distribusjonsmuligheter.
Innholdet vi produserer merkes tydelig så leseren klart kan oppfatte at det er betalt for og produsert i samarbeid med annonsør. Journalistene i HealthTalk og redaksjonen har ingen rolle i produksjonen og publiseringen av dette innholdet.
HTX er nyskapende innen innholdsmarkedsføring i helsebransjen. Det kombinert med distribusjonsmulighetene til HealthTalk, gjør at vi kan tilby kundene noe helt overlegent og unikt, sier leder i HTX, Kjeld Anderssen.
Korona pandemien gjorde at helsebransjen har satset mer på digital kommunikasjon - Vi så at kundene våre hadde et stort behov for smarte innholdskonsepter tilpasset deres nye hverdag. Dette leverte vi godt på, og det er en av grunnen til at vi har skapt et godt fundament for videre vekst. I HTX er vi heldige som får anledning til å jobbe med mange av de sterkeste merkevarene innen helse- og legemidler, sier Anderssen.
Hvis vi skal vokse videre, er vi nødt til å få inn enda flere flinke folk. Nå satser vi ytterligere og ønsker å ansette 5 nye ressurser. Det avgjørende at vi klarer å rekruttere de beste folkene, sier han.
Bli med oss!

Digital Designer/ Motion Graphics
HTX er nå på jakt etter en motivert og dyktig designer, som brenner for å skape eksepsjonelle brukeropplevelser. Som designer i HTX vil du være en nøkkelperson i vårt tech-team med ansvar for å løfte og forbedre HTXs innholdsprodukter, og finne nye måter å hjelpe våre kunder på.

Digital Markedsfører
Som Digital Markedsfører i HTX vil du være ansvarlig for å bidra til økt synlighet, konvertering og leads gjennom planlagte markedsaktiviteter for våre kunder. I denne rollen får du en fantastisk mulighet til å ta ansvar for våre kunders synlighet samt utvikle faglig ekspertise innen innholdsmarkedsføring og digital kommunikasjon. En viktig del av jobben er å være med å utvikle nye ideéer og konsepter for våre kunder.

Dataanalytiker
Du blir hovedansvarlig for å sikre best mulig utnyttelse av data på tvers av plattformer, slik at vi kan skape og bevise effekt for våre kunder. Du blir en nøkkelperson i vårt tech-team, sammen med designer, utvikler og kunderådgivere. Tech-teamet er ansvarlig for å løfte og forbedre HTXs innholdsprodukter, og finne nye måter å hjelpe våre kunder på. Sammen med utviklerne jobber du med vedlikehold og utvikling av vår datastruktur og tracking, og du sikrer at våre data blir visualisert og tilgjengeliggjort på en enkel måte.